.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نهاد رهبری در هلال احمر باید تقویت شود.
 نهاد رهبری در هلال احمر باید تقویت شود.

شمال نيوز-به گزارش کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ابوالحسن فقیه ریاست جمعیت هلال احمر کشور به همراه مهدي ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران و جمعی از مسئولین این جمعیت با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.
  ولی پور طی سخنانی گفت: ما با استانداری مازندران تفاهم نامه امضاء کردیم جهت اجرای ۲۰ پروژه  در استان مازندران که برای اجرای آن ۵ میلیارد تومان برآورد شده که جمعیت هلال احمر کشور اقداماتی را در این خصوص انجام داد
در ادامه آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران طی سخنانی گفت: جایگاه هلال احمر را همه ی ما می دانیم کجاست. هلال احمر یک نهاد جهانی است برای کمک رسانی به نیازمندان در زمانی که اتفاقات پیش بینی نشده رخ می دهد.
وی افزود کار هلال احمر کار مفیدی است، منتهی آمادگی آن بیش از عملیات آن است چرا که شما همیشه و در همه حال آمادگی دارید: که این نشان از جایگاه و اهمیت هلال احمر می باشد. شما برادران و خواهران جمعیت هلال احمر عبادت اجتماعی انجام می دهید و همین که دست جامعه را می گیرید صوابی می برید که حد و حساب ندارد و کارتان کمتر از نماز خواندن نیست.
آیت الله طبرسی عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود برای تقویت روحیه معنوی عزیزانمان در هلال احمر نیاز است نهاد رهبری در هلال احمر تقویت بشود. ما وظیفه داریم در بخش فرهنگی فعالیت گسترده ای داشته باشیم تا تعهد درونی نباشد تعهد بیرونی زیاد کار ساز نیست و بهترین توشه راه شما همین فداکاری های شماست.
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در پایان گفت: امروز ولایت فقیه باید سرلوحه ی کار همه ی ما چه مردم و چه مسئولین باشد چرا که اگر نبود ولایت فقیه ما چطور می توانستیم ۳۳ سال انقلاب اسلامی را اداره کنیم و امروز هم در این شرایط تشدید تحریم ها باید کنار رهبری و چشم به دهان ایشان بدوزیم و ببینیم چه می فرمایند که راه نجات ما در کنار ایشان و حمایت از ولایت مطلقه فقیه می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1391
آقای فقیه به فکر پرونده مالی خود در دیوان عدالت اداری باشد. مابقی پیش کش . اگر نمی دانند بدانند که بالای 2 است. بفکر تقلب در کنکور باشند. مابقی پیشکش.
به فکر یکسال بعد باشند که پایشان در دادگاه های گوناگون خواهد بود. مابقی پیش کش . نهادهای حاکمیتی را هم ساده فرض نکنند و خوش خدمتی از خودشان نشان ندهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.